Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

luni, septembrie 23, 2013

Atenția acordată Calităților și Defectelor

Deşi mai fac uneori glume privind slăbiciunile şi defectele umane, ale celorlalţi şi ale mele însumi, în scopul detensionării și relaxării, refuz să îmi concentrez atenţia mai mult timp asupra lor, în mod conştient, deoarece această orientare atitudinală ar atrage în viaţa mea o mulţime de manifestări ale slăbiciunii şi defectelor umane.
Prefer să îmi orientez atenţia în mod conştient preponderent asupra calităţilor, aptitudinilor şi capacităţilor umane, şi a metodelor de dezvoltare şi perfecţionare a lor. 
Astfel atrag în viaţa mea o mulţime de manifestări ale acestor aspecte pozitive asupra cărora îmi îndrept atenţia, şi contribui în mod conştient la manifestarea şi evoluţia lor.
Procedând astfel, prin atitudinea mea contribui la manifestarea şi evoluţia binelui general, şi anihilarea manifestării aspectelor negative. 
Sunt un centru de atracţie, stimulare şi manifestare al binelui, şi nu pot decât să mă bucur pentru asta, şi să mă simt bine şi împlinit, din toate punctele de vedere.
Am tot timpul un bun motiv să zâmbesc, la nivelul meu.
Ceea ce îți doresc și ție.
Și tu poți alege din ce sistem de referință te raportezi la lume și viață, de la ce nivel.
Este alegerea ta.  
Tu trebuie să judeci dacă alegerile tale sunt bune sau rele, corecte sau greșite, pentru tine, personal. 
Nu eu sau altcineva. 
Tu alegi ce vrei să experimentezi. 
Încearcă să o faci cât mai conștient. 
Să știi ce faci, să faci ce știi, nu să faci ce știu și vor alții ca tu să faci, iar tu să fii un simplu executant, o simplă marionetă...



Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Linkul către site :  https://katonanico.wordpress.com/

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');