Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

luni, septembrie 16, 2013

Iubirea și Iubitorii

Studiind îndelung iubirea şi iubitorii, am remarcat că printre condiţiile de racordare la sentimentul iubirii apar lipsa/absenţa fricii, şi acceptarea lumii, vieţii şi oamenilor, aşa cum sunt (nu implică aprobarea). 
Ca atare, mulţi oameni se dau de gol rapid, când manifestă frică sau neacceptarea anumitor aspecte manifestate de diferiţi oameni.
Acceptarea, în esenţa ei, constă în conştientizarea faptului că nimeni nu este perfect, că toţi fac greşeli, şi că greşelile tuturor au aceeaşi valoare, căci provin din aceeaşi sursă. Deoarece "din greşeli omul învaţă", toate greşelile personale sunt utile fiecăruia, cu condiția conştientizării lor, pentru a se putea înfăptui schimbările necesare unei transformări evolutive.
Nimeni nu se poate menţine în permanenţă în starea de iubire, excepţie făcând câţiva sfinţi excepționali, fiinţe supraumane care întăresc regula. 

De aceea nici nu merită să te agiţi degeaba, pretinzând altora sau ţie însuţi să dai și să ți se dea dovezi de iubire.
Şi ura îşi are rolul şi scopul său bine stabilit în cadrul acestei lumi terestre bipolare !  

Este firesc să urăşti din când în când, pe câte unu sau alții, uneori chiar și pe tine însuți, până când vei ajunge să devii și tu un... sfânt, adică... încă cine știe câte n+1 mii de ani şi vieţi viitoare ulterioare... :) 

Am avut această discuţie simpatică, în privat, cu cineva care citise textul meu de mai sus :
EL : "să devină sfinți ?? Încă n-ai înțeles dualitatea, și polaritatea, două lucruri total distincte, așa deranj e în capul tău ?"
Eu : Explică-mi, maestre :)
El : cum pisici sa devina sfinti, auleu e mult de lucru, dar nu dispera. de asta te certi tu atit cu tine si deformezi cam tot. puna manutza si da paienjenisul la o parte si ia sa vezi ce bine e.
"nu exista asa ceva ca 'sfant' si nici pacatos. nici greseala. pune pe hartie tot ce crezi si o să vezi deja ca e dezordine. dualitatea mintii include "raiul" si "iadul" sfinti, etc. toate sint scorneli.
Eu : DUALITÁTE = Calitatea, caracterul a ceea ce este dublu sau prezintă o natură dublă; coexistență a două principii sau a două elemente diferite, opuse. Ansamblu format din două elemente diferite,opuse.
POLARITÁTE = Proprietate a unui sistem fizic de a avea, în două puncte ale sale, caracteristici de aceeași natură, dar opuse una celeilalte.
BIPOLÁR = Care are doi poli. Adică prezintă polaritate, adică are în două puncte ale sale, caracteristici de aceeași natură, dar opuse una celeilalte.
Adică... prezintă dualitate deoarece există "coexistență a două principii sau a două elemente diferite, opuse."
Foarte logic şi simplu :) Probabil tu vrei să te complici, din nou...
El : "uite vezi, de asta o sa ajungi tu ca X. o sa te ignore toti. pariu ? o sa te lamuresti singur. pt ca te f... mintea atit de tare incat o sa stresezi ori plictisesti lumea toata. treaba ta, daca alegi sa experimentezi, ramai cu intelectualul din tine si cu dexul. te-am atentionat, mai departe te descurci tu. las-o in puii mei frate. esti dus rau. dualitatea mintii e una, polaritatea creatiei, cu totul altceva. atit. spor la ce vrei tu. dualitatea mintii nu o gasesti in dictionar, sau cum s-a format ea.
Eu : "nu exista asa ceva ca 'sfant' si nici pacatos. nici greseala" 

 Eşti simpatic :) Am scris câte ceva despre cei care propovăduiesc dogma inexistenţei... 
 Este cea mai comodă. Nu trebuie să îţi baţi capu cu nimic, numa să afirmi inexistenţa. 
 Deşi realitatea demonstrează concludent contrariul...  
 Este dogma celor ce nu au încă destul de dezvoltată facultatea intelectuală, capacitatea de a gândi raţional, logic. 
 Nu pot urmări un raţionament de la cap la coadă. 
 Pur şi simplu nu sunt capabili, nu au antrenament, şi nici nu vor să îşi dezvolte această facultate intelectuală...
 Nu este însă treaba mea, problema mea, ci a lor. 
Toate la timpul lor... 
Nu îţi bate capul pentru mine, nu te îngrijora din cauza mea, căci eu ştiu ceea ce fac şi ce urmăresc, şi sunt pe drumul meu cel bun. :)
Eu nu îmi fac griji şi probleme pentru tine, căci observ pe ce drum eşti, unde eşti, unde o să ajungi. 
Fiecare cu drumul său... :)
RECITEŞTE acum ce ai scris : "nu există așa ceva ca 'sfânt' și nici păcătos nici greșeală" ! 

Atunci DE OARE AI TU IMPRESIA CĂ EU AM GREŞIT CU CEVA (dacă nu există... greşeală) ? :)
Repet : eşti simpatic, te înţeleg, eşti imperfect, şi faci şi tu, ca toată lumea, multe... greşeli :)
El : observi cum șuntezi logica de la inceput, vorbind CULMEA fix despre incapacitate de analiza. eu am zis ca sfintii nu exista, sint o inventie a religiei, si tu te faci ca ploua si lipesti de asta DOGMA INEXISTENTEI. inca nu intelegi astralul. acolo activeaza religia, biserica. a fi sfant e o minciuna, sfintii nu exista, sint inchipuiri personale. intre vieti, in astral, oamenii 'vad' sfinti si pacatosi. e ok, nu mi se pare ca esti in pericol, ti am zis doar ca o sa fii ignorat,
sint sigur ca te descurci si ca ai nevoie de suferinta asta a galagiei mentale.
Eu : Toate la timpul lor. Merci ! :)
El : ok :)


Mai reţin o afirmaţe de-a unui X, cum că de aia mă iubeşte pentru că suntem una, unul, o singură fiinţă, ceva de genul... 
Asta însă înseamnă INTERES PROPRIU, PENTRU PROPRIA FIINŢĂ. 
Mulţi oameni dezvoltă tot felu de sentimente astfel, crezând că sunt "Iubire adevărată, necondiţionată", când de fapt totul izvorăşte din interese personale, mai mult sau mai puţin conştientizate...
Un alter ego îmi transmite channelizat că să vă spun că vă iubesc pentru că sunteţi atât de... diferiţi de mine... :) 

Da, da, ce m-aş face fără voi toţi, atâtea aspecte diferite ale fiinţei umane, atâtea oportunităţi şi ocazii de a învăţa şi asimila ceva NOU, DIFERIT, pentru a putea evolua armonios mai departe, tot mai departe, până unde nici o minte nu o pus încă picioru ?... 
E tăt pe interes, desigur...  :)
Un om care nu poate accepta pe altul aşa cum este el, nu poate simţi iubire faţă de el, adică să simtă iubirea care îi leagă / conectează. 
Asta deoarece nu poate intra în starea de iubire, cât timp se poziţionează pe picior de superioritate faţă de celălalt, pe care îl percepe ca fiind strâmb, dorind să îl "îndrepte", să îl schimbe, să îl transforme conform propriei viziuni despre
dreptate şi adevăr, să îl conformeze cu normele şi tiparele proprii.
Cât timp nu te situezi pe picior de egalitate cu ceilalţi, acceptându-i aşa cum sunt, la fel de imperfecţi ca tine, fiind deranjat /dezechilibrat de greşelile lor, nu poţi pătrunde în starea de iubire. 

Inacceptarea celorlalţi aşa cum sunt, te dezechilibrează, dezchilibrează raporturile tale cu ei, raportarea ta la ei, te scoate din starea de armonie şi te menţine în afara ei... ♡ 

CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato : http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html


Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Te invit cu bucurie să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
Efectuează cumpărături online accesând promoţiile din reclame, pentru a susţine acest blog. Mulţumesc !

Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');