Amazon USA

Get Response Email Marketing

Kato Live ora 22

Calendar Evenimente Spirituale România de Kato

3D Heading Maker

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

miercuri, martie 15, 2017

Şi dacă... "TU" eşti, de fapt, un... "BioSoftware" ?



Creierul ca Instrument
Creierul este un instrument. Ca și PC-ul, smartphone-ul, laptop-ul. Un instrument complex.
Rolul lui : de analiză și integrare a tuturor impulsurilor senzoriale provenite din mediul extern și intern, de la exteroceptori și proprioceptori.
Creierul nu trebuie de fapt asimilat cu PC-ul și smartphone-ul, ca întreg, ci doar cu unitățile fizice din interiorul lor, care realizează procesarea informațiilor ce provin de la instrumentele periferice de introducere a datelor : tastatură, cameră web, camera foto-video, mufele USB și de alte feluri, scaner, și senzorii interni: de temperatură, umiditate (dacă există), de variație a curentului electric, etc.
"Procesorul încorporează funcțiile unității centrale de prelucrare a informației (U.C.P. sau în engleză: CPU) a unui calculator sau a unui sistem electronic structurat funcțional (care coordonează sistemul) și care, fizic, se prezintă sub forma unui circuit electronic integrat IC cunoscut și sub numele de cip electronic. 

Reprezintă forma structurală cea mai complexă pe care o pot avea circuitele integrate. 
El controlează activitățile întregului sistem în care este integrat și poate prelucra datele furnizate de utilizator. 
Este elementul principal al unui sistem de calcul; cipul semiconductor, care este plasat pe placa de bază numită motherboard (en), este de obicei foarte complex, putând ajunge să conțină de milioane de foarte mici tranzistoare (microtranzistoare).
Procesorul asigură procesarea instrucțiunilor și datelor, atât a celora din sistemul de operare al sistemului, cât și a celora din aplicația utilizatorului, și anume le interpretează, prelucrează și controlează, execută sau supervizează transferurile de informații și controlează activitatea generală a celorlalte componente care alcătuiesc un sistem de calcul." Wikipedia - http://ro.wikipedia.org/wiki/Procesorhttp://www.referat.ro/referate/Unitatea_Centrala_de_Prelucrare_CPU_2196.html
http://pctroubleshooting.ro/topic/18061-ce-este-procesorul-cpu-lucruri-de-baza-despre-procesor/
http://www.scientia.ro/tehnologie/34-cum-functioneaza-calculatorul/4285-de-ce-nu-folosim-gpu-in-loc-de-cpu.html
http://www.blasterzone.ro/ce-este-cpu-ratio/

Am pus linkurile de mai sus ca exemple practice pentru a conștientiza cât de dificil este să înțelegi arhitectura, rolurile și funcțiile unităților de procesare a informației din cadrul unui PC, smartphone, tablete, laptop.
Și, dacă ne întoarcem la funcționarea creierului uman, ar trebui să conștientizezi faptul că lucrurile sunt cel puțin la fel de complicate, dacă nu mult mai complicate.
Pentru a înţelege şi mai bine analogia: un sistem de calcul precum PC-ul este format din Hardware şi Software.
Hardware-ul este partea fizică, din care face parte şi CPU-ul, iar software-ul (soft) reprezintă un sistem de programe creat de programatori, ce include procedurile de aplicare, sistem ce poate fi preinstalat înainte de vânzare sau instalat ulterior de utilizatori.
Software-ul este partea logică, ce comandă hardware-ul prin intermediul unor programe - aplicații, sisteme de operare și drivere.
Pentru a funcționa, un sistem informatic are nevoie de ambele componente, și de introducerea datelor care trebuiesc prelucrate.
Software-ul de bază include o gamă largă de programe, fiind format dintr-un sistem de operare, drivere și programe de aplicație.
Părți din software pot fi înglobate din construcție în hardware, prin folosirea de circuite integrate preprogramate.
Hardware-ul este partea fizică a unui sistem informatic, ansamblul elementelor fizice cu ajutorul cărora datele se pot introduce în sistem, verifica, prelucra, transmite, afișa și stoca, precum și echipamentele auxiliare.
Corpul omenesc, ca întreg, funcţionează ca o unitate hardware dotată cu senzori şi posibilitatea de a efectua mişcări şi activităţi diverse, coordonate de partea de software. 
Funcţionează deci ca un robot, un avatar.
Creierul este un element de hardware, care primeşte inputuri informaţionale şi emite output-uri către alte elemente de hardware, în scopul reglării activităţii interne şi a adaptării la mediul extern.
Deoarece utilizatorul (adică TU) este conectat la fluxul intern de informaţie, ca şi cum s-ar afla în interiorul hardware-ului, sau ca şi cum ar opera acest "robot" de la distanţă, funcţia display-ului (ecranul, monitorul) este schimbată, fiind "interiorizată".
Monitorul este... "intern", funcţia de monitorizare fiind internalizată, ochii sunt similari cu două webcam-uri care construiesc o imagine 3D procesată pe un monitor intern.
Tu - utilizatorul, primeşti imaginea, primeşti şi celalalte senzaţii corporale provenite de la celelalte tipuri de receptori interni şi de suprafaţă (extero şi proprioceptori), şi faci alegeri, iei decizii de acţiune, privind modul în care corpul comandat de tine ar trebui să reacţioneze în mediul în care se află... el.

De remarcat faptul că Tu nu trebuie să te afli în acel mediu, nu este necesar să fii localizat în interiorul corpului, ci doar să primeşti informaţiile furnizate de el, în mod continuu, pentru a putea elabora alegerile şi deciziile privind ceea ce experimentezi prin... intermediul acestui corp.
Tu, utilizatorul, ai putea fi, ipotetic, oriunde, în alt loc, altă locaţie, chiar o... "altă lume".
Tu doar primeşti informaţiile şi trimiţi reacţii de răspuns, fiind conectat informaţional "la corpul tău", ca şi cum un om ar fi conectat cu o mulţime de senzori la o tehnologie care produce o... realitate virtuală.
Aceste tehnologii sunt în curs de perfecţionare acum, şi deja există aparaturi capabile să îţi inducă în mod eficient impresia că te afli în altă realitate, una construită de aceea aparatură.
Cea mai simplă formă de simulare este cea vizuală, prin imaginile 3D furnizate.
Urmează perfecţionarea conectării celorlalte simţuri la acest fel de aparate.
În viitorul apropiat iluzia creată va fi atât de puternică, atât de "reală", încât utilizatorul nu va putea sesiza diferenţe între realitatea sa corporală şi cea indusă în mod artificial.
Vei înţelege mai bine ce vreau să spun după ce vei experimenta un astfel de aparat.


Şi acum gândeşte-te la acest aspect: Tu eşti conectat la aparat, iar aparatul îţi furnizează experienţa unei lumi virtuale, diferită de cea în care trăieşti acum, şi în care vei putea interacţiona cu alţi utilizatori, ba chiar vei putea interacţiona chiar cu utilizatori... creaţi în mod virtual de către aparat.
Acele personaje virtuale vor fi dotate cu inteligenţă artificială, şi vor reacţiona conform unui software complex, în conformitate cu anumite.... legi şi principii legate de... modul tău de acţiona şi reacţiona în acea lume virtuală.
Tu vei avea, bine-nţeles, acolo, un "avatar", un corp, o corporalitate, care îţi va crea o... individualitate.
În prezent tinerii joacă tot felul de jocuri de... acţiune, în care avatarul ales de ei împuşcă tot ce prinde, tot felul de oameni răi, monştri, etc.
Aceste jocuri evoluează tot mai rapid spre realitatea virtuală, unde vor avea tot mai multă.... adrenalină, tot mai multe şi ami puternice "senzaţii tari".
Culmea este că acest "rău", aceste jocuri ce pot fi considerate negative, nocive, de fapt constituie baza financiară a evoluţiei spre viitoarele jocuri pe platforme virtuale.
Mai demult am citit o statistică în care era analizat rolul războaielor din punct de vedere al evoluţiei tehnologice.
Aceste jocuri de-a războiul au contribuit mereu de-a lungul istoriei la progresul tehnologic, în mod semnificativ.
În ultima perioadă, multe din invenţiile importante ale omenirii au fost realizate din fonduri guvernamentale care vizau paza şi protecţia, securitatea populaţiei.
Statistica spunea că în timpul celor două războaie mondiale invenţiile şi inovaţiile tehnologice au cunoscut o adevărată revoluţie.
Este vorba, nu numai de generarea, cât şi punerea în practică a lor, căci există extraordinar de multe invenţii şi inovaţii care zac în arhive, necunoscute, neaplicate.

Este vorba de INTERES aici, deci, de interesele celor care dispun de fonduri, de a le pune pe unele sau altele în practică.
Este vorba, deci, bine-nţeles, şi de interese personale şi de grup care vizează chiar... împiedecarea anumitor invenţii şi inovaţii de a fi puse în practică.
Exemplul elocvent: împiedecarea invenţiilor de genul "energie liberă", energii neconvenţionale, "energie verde", ieftină, de către marii magnaţi ai petrolului, marile corporaţii petroliere, marile corporaţii producătoare de energie electrică...
Alt exemplu: interesele marilor corporaţii farmaceutice ce contravin punerii pe piaţă a produselor ieftine, naturiste, şi a terapiilor neinvazive, din care nu se pot obţine mari câştiguri financiare.

Comerţul cu jocul de-a războiul, deci, se mută din planul real în cel virtual, iar tinerii gameri sunt cei ce finanţează asta, prin achiziţionarea PC-urilor tot mai performante şi a softurilor tot mai perfecţionate.
Concurenţa în acest domeniu şi existenţa profitului financiar determină evoluţia rapidă a tehnologiei hardware şi a componentei software.
Privind retrospectiv, în trecutul omenirii, putem remarca ceva... foarte interesant: războiul a existat dintotdeauna, luptele între oameni, în care oamenii s-au omorât între ei.
De aici şi până la... ideea în care evoluează tehnologia şi principalele jocuri de azi, este doar un... pas, pe care mintea ta îl poate face cu uşurinţă, cred.
Este ca şi cum am trăi un joc într-un joc, iar realitatea aceasta ar fi de fapt o... virtualitate.

Tu, utilizatorul, gamerul, eşti... undeva, conectat la această lume virtuală, care ţi se pare foarte... reală acum.
Unde eşti tu ?
Cine eşti cu adevărat tu ?
Cum eşti tu, de fapt, influenţat, afectat, de acest joc al vieţii terestre ?
Ce se va întâmpla când avatarul tău va "înceta din viaţă" ?
Când vei fi... deconectat de la această "corporalitate" la care eşti conectat acum...

Specialiștii IT pot explica funcționarea CPU-urilor și GPU-urilor, dar cine poate explica, cu aceeași accuratețe, funcționarea SNC (Sistemul Nervos Central), și a emisferelor cerebrale ? Deocamdată....nimeni.
Unii specialiști pot explica anumite lucruri, anumite funcții, la modul general, dar când este vorba de integrarea lor, de viziunea holostică a funcționării ca întreg, specialiștii își recunosc neputința.
Specialiștii IT pot depana calculatoarele, orice calculator, orice defecțiune, la nivel de hardware sau software.
Ce nu se poate repara sau nu merită reparat, este înlocuit.
Medicii și psihoterapeuții nu au ajuns încă la această performanță, de a putea repara sau înlocui orice, la nivelul SNC, pentru a reda rapid buna funcționare somato-psihică.

Pentru a înțelege ce este și cum funcționează creierul, trebuie să ai studii avansate de anatonomie și fiziologie, cu specializare în neurologie.
Și tot nu este de ajuns, căci mai sunt necesare și studii de psihologie, psihiatrie și logică.
Cine nu are astfel de studii, nu poate pretinde și reproșa nimănui că nu deține înțelegerea pe care nici el însuși nu o deține.
El poate aplica doar niște formule prestabilite, învățate pe de rost, mecanic, niște scheme generale, și... atât.

Acest avatar corporal pe care tu îl manipulezi acum are o natură foarte complexă şi... ascunsă, căci prin simţurile sale corporale el nu îţi transmite toate informaţiile referitoare la... natura sa.
Tu poţi percepe partea de hardware, o poţi cunoaşte prin disecţiile efectuate de alţii, dar partea de software este... imperceptibilă simţurilor.
Iar acest software este cel puţin pe atât de complex pe cât şi partea de hardware este.
În plus, interfaţa utilizator (Tu) - avatar (organism omenesc) este, încă, foarte puţin cunoscută, nu este conştientizată, ea fiind, se pare, de natură energo-informaţională.
Este ca şi cum, la nivelul actual, ai fi conectat la avatar, nu prin aparate hardware, ci prin... câmpuri, în genul unei conexiuni wireless.
Aşa cum, pe viitor, aparatele se vor conecta la organismele omeneşti de la distanţă, wireless, conectându-se direct la câmpurile cerebrale, inducând direct în creier realitatea virtuală.
În prezent există deja căşti care "citesc" din afară câmpul emis de creier şi interacţionează cu aceste câmpuri, nemaifiind nevoie de electrozi implantaţi sau lipiţi de pielea capului.
Utilizatorul deja poate comanda prin intermediul acestor căşti efectuarea unor acţiuni de către alte aparate conectate wireless.
În viitorul apropiat avatarul va putea fi monitorizat şi controlat astfel, în cadrul realităţii virtuale, dar vor fi creaţi şi avatari reali, roboţi care vor îndeplini activităţi comandate de la distanţă, prin voinţă, astfel...

"Magia", iluzia, Maya descrisă de mulţi iluminaţi "treziţi" de-a lungul istoriei umane, se referă, deci, tocmai la acest "adevăr": trăim într-o lume virtuală, prin avatarii pe care îi controlăm de... undeva, de... altundeva... din "altă lume"...
Din timpuri străvechi au existat oameni care s-au tot chinuit să explice celorlalţi faptul că această lume nu este "reală", şi că realitatea arată de fapt... altfel.
Majoritatea clarvăzătorilor care au avut capacitatea de decorporalizare au afirmat că există nenumărate "lumi", ca şi cum există există nenumărate astfel de creaţii, de lumi virtuale.
Şi nu ar trebui să ne mire, căci la ora actuală există foarte multe jocuri de acest gen, multe softuri care rulează pe acelaşi... sistem de operare.
Deci e ca şi cum noi.utilizatorii, suntem cuplaţi la acelaşi sistem de operare, acelaşi software, prin care putem accesa nenumărate... jocuri de tipul realităţii virtuale, "viaţă după viaţă"...
Poţi continua jocul terestru, dacă vrei, cu alt avatar, în "alt timp şi spaţiu" virtual, sau poţi trece la alt joc, la alt... nivel...

Privind teoria reîncarnării, a reîncorporării, am remarcat faptul că unii iluminaţi afirmau că reîncorporarea există, dar că ea nu se petrece aşa cum credem noi, adică majoritatea oamenilor, ci are o altă... natură.
Privind prin prisma utilizatorului, descrisă mai sus, într-adevăr, această teorie are unele elemente care diferă destul de mult faţă de... credinţa clasică în reîncarnare.
Noi nu suntem încorporaţi cu adevărat, nu suntem în mod real "prizonieri" ai avatarelor pe care le utilizăm, nu suntem situaţi în interiorul lor, captivi, deşi.... aşa pare.
"Nu există moarte !" afirmă cei ce ai experimentat decorporalizarea.
Mda... Tu, utilizatorul, nu dispari odată cu dispariţia avatarului, ci doar eşti.... deconectat, automat...

O întrebare interesantă ar fi: starea percepută în decorporare, starea deconectată, este o stare... intermediară, oare, în care poţi alege... alt joc, fără a reveni de fapt în "lumea" ta reală, sau este starea ta "reală", a existenţei tale ca utilizator, o stare lipsită de... corporalitate ?
Maeştri afirmă că şi în decorporare şi chiar după moarte, spiritul păstrează o anumită perioadă o corporalitate, care este dată de fapt de... câmpurile universale, ale aştrilor, galaxiilor...
Ei spun că "intrarea" spiritului în acest univers implică preluarea unui "înveliş" corporal care are natura materială tot mai condensată a lumii în care "intri".
Pentru a "coborâ" pe Pământ, de exemplu, spiritul (Tu) trebuie să se "îmbrace" cu mai multe "învelişuri" succesive, ca foiţele de ceapă, care sunt preluate de la câmpurile globale şi cele locale, cele locale fiind cele mai "condensate".
Deci omul are un înveliş mai condensat conferit de planeta Pământ - trupul omenesc, un înveliş mai eterat conferit de Soare, şi tot aşa, până la nivelul cel mai macrocosmic.
Intrând în acest univers am fost automat "înveliţi" în diferite câmpuri energo-informaţionale, tot mai "condensate", am preluat în "corporalitatea" noastră ceva din câmpurile întregului Univers.
Corpul omenesc reprezintă expresia cea mai condensată preluată ca "înveliş", şi are, în mod evident, o expresie materială "împrumutată" de la planeta gazdă, din substanţele existente pe Terra.
La moarte, substanţele se resorb în natura terestră, în mediul terestru, iar Tu te deconectezi de avatarul tău terestru, instrumentul corporal prin intermediul căruia ai experientat o existenţă corporală terestră, ca fiinţă umană....

Interesant şi alt aspect afirmat de maeştri spirituali, şi de clarvăzători mai mult sau mai puţin accidentali: în starea decorporată poţi "pătrunde" în alte fiinţe, poţi comunica telepatic cu alte fiinţe, poţi experimenta alte "lumi", şi te poţi "pune în pielea" unor fiinţe din acele lumi.
Despre o astfel de experienţă cineva povestea că nu a putut experimenta şi înţelege viaţa de pe acea "planetă" decât după ce a "pătruns" în interiorul unei fiinţe din acea lume, ca să simtă cum simt fiinţele din acea lume că este viaţa lor... Altfel i s-a părut ceva de... neînţeles...
Deci, a intra, ca utilizator, în acest Univers, implică a prelua aceste învelişuri energo-informaţionale succesive, fără de care nu poţi experimenta nimic în cadrul Universului.
Aşa cum, dacă nu ai avea nici un înveliş, ai putea fi doar un simplu spectator complet detaşat al jocului terestru, fără a avea vreo posibilitate de interacţiune cu această lume, ca... gamer, jucător, utilizator.
Deci nu ai putea fi un utilizator, căci nu ai fi... conectat cu nimic la acest.... joc...
Acum eşti... conectat, în mod evident.
Acum eşti utilizator, gamer, jucător...



Am mai comentat și voi mai comenta despre eroarea pe care o fac cei care te învață să comunici cu un instrument, cu creierul tău, ca și cum ai comunica cu altă persoană, acest demers generând efectul de disociere, apariția personalităților multiple, ajungând să creyi că există mai multe entități inteligente în corpul tău, cu care poți țo trebuie să comunici, spre a le... ține în frâu, una fiind în creierul tău, în subconștient, iar celelalte răspândite prin corp, făcându-și de... cap...
Astfel de convingeri inoculate prin sugestii... potrivite, conduc în mod clar, cu timpul, la... dereglări mentale... 
Oamenii cu imaginație mai... creativă, mai bogată, ușor sugestibili, pot ajunge destul de repede să vorbească... singuri, crezând că sunt posedați, fizic, corporal, de entități inteligente care-și fac de cap în capul lor, și nu numai...
Astfel se inoculează, mai mult sau mai puțin conștient, de către unii "specialiști", în mintea și sufletul celor ce au nevoie de sprijin și ajutor, teama și fricile interioare, confuzia, nesiguranța privind controlul propriului corp și a gândirii personale...

Astfel se creează dependenţa de "specialistul" care ţi-a... "identificat problema" şi implantat sugestiile necesare privind necesitatea de a te... baza pe el, pe "învăţătura" sa, pe metodele sale de rezolvare, de vindecare...
Deci... atenţie mare la... viruşi, protejează-te, cu un... antivirus, un firewall... :) 
Nu lăsa ca orice fel de sugestii să fie... implementate în mintea ta, în subconștientul tău, în credinţele tale, în convingerile tale!
Păstrează-ţi treaz, activ, simţul critic, continuu!
Nu lăsa fricile să-şi facă... cuib în inima ta, în sufletul tău!


Alice Mighiu "Şi atunci, după îndelugi dezbateri, au hotărât: Sa facem OM, după chipul şi asemănarea noastra!!!". 
Adevărul îl avem mereu în faţă!!! 
Dar, Nu ştim şi Nu vrem să înţelegem adevărul, suntem orbi La relaţia OM - DUMNEZEU, şi vice-versa! 
In acest univers, pe planeta TERRA, poţi fi şi experimenta ambele condiţii, având Liberul Arbitru, urmând cu stricteţe regulile jocului!!! 
Universul este ordine şi disciplina, este ideal, infinit, funcţional, perfect, matematică şi geometrie, viaţă, "acum şi pururea, şi-n vecii vecilor", mişcare!!! 
De exemplu: " Numai prin Mine, veţi ajunge în ÎMPĂRĂŢIA DOMNULUI!!!". 
Deci putem urma regulile acestui "joc", dacă dorim să ajungem La ţinta finală a acestui "joc"!!! 
Sau..., putem alege şi alte jocuri...

Katona Nicolae  Jocul a fost creat atât de... complex, încât conferă Liberului Arbitru capacitatea de a urma scopuri și obiective diverse, variate, atât de variate încât multe pot să pară... ținte finale 
Jocul nu are un singur nivel, o singură lume, un singur Univers, ci este un joc multilevel, cu foarte multe niveluri, un joc multidimensional, cu foarte multe dimensiuni, planuri, lumi... 
Scopul final pt un anumit nivel, un anumit plan, poate reprezenta, de fapt, un... nou început pe un nivel de ordin superior, într-un plan superior 
Și când spun superior, mă refer la gradul de dificultate, în principal, aici, la fel ca în jocurile pe care programatorii umani le realizează în prezent, după... chipul și asemănarea Jocului Vieții, căci asta fac ei , de fapt, copiază și mai modifică câte ceva, în mod... creativ 
Cam ce grad de dificultate ați acorda acestui... joc al vieții terestre ?

 Genoveva Tomescu Dacă nu există grad de comparare cu alte nivele, cam ce grad de dificultate ar putea fi apreciat ?  Doar unul subiectiv, raportat la cum a experimentat fiecare jocul actual, neștiind cum s-a descurcat în alte jocuri. Poți aprecia că ai avut o viață ușoară comparativ cu a altora, mai ales dacă nu te-ai implicat în experiențe cu grad ridicat de risc, dificultate care să-ți fi făcut viața grea...  E greu de apreciat fără o analiză corectă, a mai multor parametri. Și care ar fi acești parametri, cum îi alegem, din ce pdv ?




Katona Nicolae Tocmai în asta constă acest... EXERCIŢIU MENTAL 
Este, de fapt, un exerciţiu de., conştientizare, pe care fiecare ar fi util să încerce să îl efectueze, pt el însuşi, dar şi pt alţii, căci astfel şi alţii vor abea o... bază de raportare 
Bine -nţe
les că fiecare analiză este subiectivă, fiind legată de experienţa anterioară a fiecărui subiect, căci avem experienţe specifice de viaţă. 
Dar în principiu nu există vieţi uşoare, ci abordări personale ale experienţelor de viaţă, privind măsura implicării.
Cu alte cuvinte, fiecare se implică de fapt cât poate, cât ştie, cât înţelege, cât îl duce capul, conform şi educaţiei acumulate, desigur.
Nu contează foarte mult jocurile anterioare, ci felul în care, acum, aici, în prezent, fiecare se confruntă cu problemele sale, cu ceea ce el atrage în manifestare în cadrul acestui joc, în cadrul jocului său de roluri... asumat.
Căci putem vorbi de asumare, prin prisma faptului că efectuăm alegeri şi decizii personale, continuu, mai mult sau mai puţin... conştient de... efecte, de implicaţii, de urmări.
Jocul, în fapt, urmăreşte tocmai efectuarea exerciţiilor de gândire efectuate în vederea anticipării tot mai corecte a rezultatelor, a efectelor gândurilor şi faptelor noastre.
Vorbim deci de dezvoltarea capacităţii de anticipare, bazată pe exerciţii mentale, pe antrenament.
Gradul de dificultate rezidă deci în măsura în care fiecare îşi poate rezolva problemele sale, măsura în care fiecare înţelege şi poate rezolva problemele altora, măsura în care percepe soluţiile şi cunoaşte răspunsurile la întrebările celor din jurul său, întrebări la care ei caută răspunsuri.
Aşadar, nivelul de dificultate este apreciat în mod subiectiv, căci nivelul de înţelegere şi conştientizare al oamenilor variază destul de mult.
Altfel privind : deoarece fiecare om se situează la un anumit nivel, fiecare va aprecia de fapt acel nivel la care se situează el, căci problemele şi întrebările fiecăruia se raportează în fapt la nivelul de înţelegere la care ei au ajuns. 
De exemplu problemele şi întrebările unui Einstein nu se situează la acelaşi nivel cu cele ale unui analfabet, luate la modul general.
Există şi mai multe feluri de raportare, desigur : unii iau viaţa mai în glumă, alţii mai în serios, unii caută probleme cu lumânarea, alţii nu caută provocări, unii pun suflet în tot ce fac alţii privesc totul detaşat, etc.
Deci există tentaţia de a ne raporta la nivelul de dificultate raportându -ne la volumul problemelor personale, la numărul lor, nu la natura lor reală, la forma şi conţinutul lor.
Şi ceea ce este... interesant de observat şi reţinut, este faptul că problemele nostre se rezolvă mult mai eficient prin cooperare, prin intracţiune socială, şi mult mai greu de... unu singur. 
Deci putem concluziona faptul că una din regulile jocului este de a învăţa lecţia cooperării, în mod obligat-forţat, în cadrul acestui joc.
Putem vedea asta şi ca o lecţie, dar totodată şi ca o... testare, căci fiecare problemă de viaţă ne oferă oportunitatea de a asimila ceva nou, şi totodată de a ne testa pe noi înşine, limitele noastre, capacităţile noastre...




eJobs

nanoxyn.ro

APARATE pentru Relaxare, Protecție Eenergetică, Energizare, pentru starea ta de bine
Vezi și cărțile, sunt interesante:  http://www.aimgroup.ro/116.html

Mind Synergy - Stimulare cerebrală pentru relaxare profundă

Platformă Online de Învăţare şi Evaluare Autonomă
Clasele I-VIII şi Pregătitoare
Evaluează-te Corect - Elevi, Părinţi, Profesori:
http://bit.ly/1RqqtCu


-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

Evenimente generale Cluj Allevents.in:

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-DONEAZĂ, cât vrei, când poţi, pentru a sprijini blogul şi activitatea educativă a lui Kato :

-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial"  
http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole !  http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...



  


software-deals.ro

  VigLink banner
Trimiteți un comentariu
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');