Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

duminică, iulie 23, 2017

De vorbă cu Kato despre Bine şi Adevăr


   
   
IP‎ : Dacă n-ai avea reperul oamenilor răi, cum ai defini Binele spre care să evoluezi?
Kato: Cu adevărat nu mă reperez (raportez) la oamenii răi, ci la cei mai... buni ca mine, pe ei îi studiez, să le... fur meseria...  

Atragi ceea ce ai în... atenţia ta, în mod predominant...

IP: De unde stii care sunt mai buni ca tine? 
Și nu mă refer la profesionalism sau reputație socială. 
Ci buni, în sensul că sunt pe drumul cel bun.
De unde știi care sunt mai buni ca tine? 
Și nu mă refer la profesionalism sau reputație socială. 
Ci buni, în sensul că sunt pe drumul cel bun.

Kato Am învăţat să îi "citesc", căci toţi oamenii se dau de gol imediat ce deschid... gura sau scriu ceva  

Observaţia atentă mi-a dezvoltat empatia, şi îi "simt" căci am tot efectuat exerciţii să mă pun în pielea lor.
Modul de exprimare spune totul despre un om, căci nu poate ascunde atitudinea sa morală, care transpare din ceea ce-i debitează mintea, atât în mod intelectual cât şi sufletesc, ca trăiri emoţionale, afective. 
În plus, ochii sunt oglinda sufletului, privirea, expresia feţei, o fotografie spune multe... 
Chiar şi modul în care se fotografiază, modul în care îşi expune pozele sau nu vrea să şi le expună...
Poţi fi citit din poza ta, sare în ochi imediat faptul că e pe.. invers  
Asta spune ceva despre atitudinea ta, modul tău de raportare la alţii, personalitatea ta. 
Nu este vorba de a şti, ci mai degrabă de a simţi, a intui, pe baza exerciţiilor, a antrenamentului, a practicii, a experienţei anterioare.
Fiecare îşi dezvoltă capacităţile de unul singur, mai mult sau mai puţin ajutat de alţii. 
Dar măsura ajutorului este direct dependentă de măsura în care tu dai voie să fii sprijinit şi ajutat, de intenţia ta, deschiderea ta.
Cei mai buni ca mine sunt cei care fac mai mult bine pentru cei din jurul lor decât mine, cei care contribuie mai mult la binele general decât o fac eu. 
Nu este vorba numai de potenţialul latent, de capacitate, ci şi de manifestarea lui în mod practic, intenţional, prin voinţă proprie. 

Partea proastă, în cazul meu, este că, cu timpul, găsesc tot mai puţine astfel de persoane la care să mă raportez. 
Oamenii evoluează în această direcţie foarte greu, au o mare inerţie, de parcă lasă totul pe ceea ce consideră că au nativ şi nu fac eforturi pentru dezvoltarea capacităţilor lor. 
Oamenii nu au încredere în ei, în potenţialul lor real, şi nu au curajul să-l pună în aplicare, nu au voinţă destulă, au prea multe frici interioare. 
Oamenii aşteaptă prea mult de la alţii, şi prea puţin de la ei înşişi. 
Oamenii îmi cer să le ofer spiritualitate, înţelegere, conştientizare, soluţii şi răspunsuri, pe tavă, ca un servitor al lor, gratuit, dar nu înţeleg că eu am făcut eforturi deosebite, pe care ei nu sunt dispuşi sau nu sunt capabili să le facă. 
Multor oameni le este frică să facă experiența, experiențele de viață care produc înțelegerea, conștientizarea, deoarece în aceste experiențe există de obicei neplăcere, durere, suferință.
Ei nu înţeleg că teoria fără practică rămâne doar o poveste, şi că dacă nu aplică teoriile în practica vieţii lor, nu vor putea obţine nici o transformare, nici o schimbare, şi nimeni nu poate practica în locul lor ceea ce ei trebuie să aplice în cadrul experienţei lor de viaţă, pentru a dobândi convingerea, înțelegerea, conștientizarea adevărului, iluminarea, mântuirea ca proces de eliberare de fals, neadevăr, minciună, iluzie.
Nici o învăţătură, a nici unui Maestru, nu poate avea valoare reală pentru tine, dacă tu nu o testezi în practică, dacă nu o practici tu însuţi. 
Unii o fac, totuşi, puţini, dar sunt persoane care asimilează şi testează, şi îmi mulţumesc pentru sprijinul oferit. 
Cei interesaţi în mod real, cei ce aplică, în general cer explicaţii, căci în practică se lovesc de multe surprize neanticipate, neprevăzute. 
De aceea mă bucur când mi se cer explicaţii în acest sens, căci ştiu că acei oameni sunt pe calea cea bună, calea aplicării.                                                 
Succes tuturor !

IP
: Ai talent la scris dar nu mi-ai răspuns la întrebarea mea.
În lipsa oamenilor răi, slabi, incapabili, josnici, de unde știi cine merge în direcția Binelui?
De unde știi dacă tu mergi în direcția Binelui?

Kato A dori să devii spiritual, să te dezvolţi spiritual, nu are o DIRECŢIE şi un SCOP clare, cât timp nu ai şi OBIECTIVE clare în acest sens. 
Cât timp nu ştii clar unde vrei să ajungi, te vei învârti într-o sferă limitată, confuz, dezorientat. 
De aceea este bine să-ţi fixezi obiective clare, reale, şi să experimentezi atingerea lor, în mod practic, testând, experimentând. 
A filozofa te păstrează în sfera limitată a intelectului tău, în sfera presupunerilor, ipotezelor, prejudecăţilor, preconcepţiilor tale. 
Care nu pot fi validate sau invalidate decât prin practică. 
Exerciţii, antrenament.

IP - Ce te face să crezi că nu am epuizat deja toate variantele posibile? Cumva buna părere despre sineți?

Kato Vorbeam la modul general, să văd în ce măsură o iei... personal, cum reacționezi.
Fiecare reacţionează conform propriilor tipare, care îl definesc.  
Nu mă interesează ce faci, cum faci, nici de ce.  
Nu e problema mea. 
Nu am nici o problemă cu asta, cu tine sau cu alţii.
Eu doar îmi fac... jocul meu
Este... amuzant, îmi place...

Am răspuns exact la întrebarea ta. 

Dar se vede că nu înţelegi răspunsul meu.  
Asta este, toate vin la timpul lor.
Mă citez: "Cei mai buni ca mine sunt cei care fac mai mult bine pentru cei din jurul lor decât mine, cei care contribuie mai mult la binele general decât o fac eu. Nu este vorba numai de potenţialul latent, de capacitate, ci şi de manifestarea lui în mod practic, intenţional, prin voinţă proprie."
Am definit aici binele şi oameni buni, mai buni ca mine, etc, pe scurt :) 
Îţi recomand să arunci o privire pe Cuprinsul articolelor mele şi să selectezi de acolo subiectele care te interesează în mod deosebit. 
Ai răspunsuri acolo la aceste întrebări, în mod mai detaliat. 
De aceea le-am şi scris, căci nu am timp să explic fiecăruia, în detaliu, ceva ce ar lua în mod normal câteva pagini, pentru fiecare. :) 
Înţelegi, nu ? 
Timpul fiecăruia este preţios, cel puţin la fel de preţios ;) 
Ai linkul aici, şi la fiecare sfârşit din postările mele. 
Nu sunt actualizate ultimele postări, dar le voi cuprinde şi pe ele :) http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html 
Lectură plăcută, dacă... e să fie :)
Buna părere despre mine pot să zic că mi-am câștigat-o, prin muncă, experiență, cunoaștere, observație, testare în practică, nu admirându-mă în fața oglinzii :) 


IP 
: Cu riscul de a abuza de generozitatea ta, am să te mai întreb ceva (în stransă legătură cu întrebarea precedentă)...
Cum se face că, de cel puțin 1.000 de ani, puterea politică și retribuția socială a fost mereu pe mâna celor care au abuzat de naivitatea celorlalți, prin demagogie sau forță brută?
Unde este triumful binelui asupra răului, la nivel uman, social?
Nu cumva un geniu malefic, o conspirație malefică, a reușit să păcălească sufletele nobile ca să îmbrățișeze o ideologie a naivității; o ideologie care sună poetic, romantic, duios, dar care permite Răului să dețină supremația?
Nu cumva Binele este altul și rămâne, deocamdată, nedescoperit de umanitate?

Kato Te păstrezi tot în sfera limitată a problemei, din care nu te poţi ridica la un nivel superior pt a vedea realitatea, aşa cum este ea. :)

Terra este o ŞCOALĂ unde spiritele vin şi pleacă, aşa cum copiii vin şi pleacă după absolvire. 
Pleacă la altă şcoală, una de nivel mai înalt, un liceu, apoi o facultate.  
Deci nu căuta o evoluţie deosebită în acest sens pe Terra, căci nu o vei găsi, aşa cum nu găseşti o evoluţie mare a programei şcolare de la o generaţie la alta. 
De aceea, deci, şi "nivelul spiritual" al oamenilor nu se modifică, nu evoluează prea mult în timp, faţă de acum 1000 sau 2000 de ani, deoarece nici programa şcolară nu a evoluat prea mult, nici condiţiile, iar cei ce au ajuns absolvenţi pleacă, mereu şi vin mereu alţii, în clasele inferioare, acelaşi nivel spiritual.
Am explicat asta în articolele mele, voi face şi materialele video, lecturările, poate sunt mai uşor de asimilat aşa  
Cu alte cuvinte, tu cauţi ceva ce vezi clar că nu există, şi de aceea trebuie să conştientizezi că modul de abordare al problemei este limitativ, şi trebuie să te ridici un pic, la altă paradigmă, pt a putea înţelege.


IP
: Supozițiile tale sunt false.
Dar nu mai e problema mea.... 
Esti atât de infatuat deși nu ai nici o dovadă concretă în propria ta experiență.

Kato: Dacă așa ar fi, cu totul altfel aș... vorbi. :)
Cine are urechi, să audă, cine are ochi să vadă, cine are pricepere să priceapă, cine nu are... e... problema sa. :) 
Eu nu am nici o problemă, cu asta. :)











Distribuie articolul, mulțumesc! 



-DONEAZĂ, dacă ți-a plăcut, susține ceea ce-ți place :) 


Donează prin PayPal, în contul reprezentat de acest mail: katonanico@gmail.com
Mulțumesc!

eJobs



APARATE pentru Relaxare, Protecție Energetică, Energizare, pentru starea ta de bine: LINK

Atlantis - Învață să stăpânești arta materializării dorințelor


-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

Evenimente generale Cluj Allevents.in:

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT AUDIO mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).

-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi mai noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către  CUPRINSUL  blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole ! http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...


  


software-deals.ro

  VigLink banner


Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');