Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

joi, octombrie 03, 2013

Un Om Iubit: Cris Po Panda

"Dincolo de toate am convingerea ca putine lucruri sunt mai pretioase decat capacitatea oamenilor de a crea legaturi apropiate si loiale trecand peste diferentele dintre ei. Sunt sigur ca oriunde , oricand si oricine va cauta obiectivitatea va gasi mai multe lucruri care leaga oamenii intre ei decat ceeace ii separa." Cris Po Panda

Cris Po Panda : Or reaparut comentariile pe blogu nostru greu incercat de constienta si inconstientza multora, dar mai ales de ale mele. Foarte probabil nu sunteti interesati nici de articole daramite de comentariile de aici. Dar pentru mine insa, perioada de timp in care am fost implicat pe blog si forum este una speciala care m-o ajutat enorm in aptitudinile mele de relationare de la care am sperat sa-mi pot apropia cat mai multi dintre oamenii pe care i plac, respect sau admir. Am ales articolu asta pt ca, la el, m-am ciocnit pt prima data cu Kato . Pentru cine are rabdare, puteti urmari inceputul poveștii de dragoste dintre noi doi, nascuta
dupa cum o sa vedeti sub cele mai dificile auspicii, fapt ce face si mai pretioasa pretenia noastra virtuala. Eu unu am recitit cu placere discutiile noastre si am ramas cu un sentiment f fain. Insa toate comenturile de pe blogul nostru sunt pline de continut si prind f bine implicarea si pasiunea noastra de atunci.
Dincolo de toate am convingerea ca putine lucruri sunt mai pretioase decat capacitatea oamenilor de a crea legaturi apropiate si loiale trecand peste diferentele dintre ei. Sunt sigur ca oriunde , oricand si oricine va cauta obiectivitatea va gasi mai multe lucruri care leaga oamenii intre ei decat ceeace ii separa. Pe Osho il puteti ignora in postarea asta intrucat cred ca fragmentu asta-l stie toata lumea ca pe tatal nostru. Bine, eu nu mai stiu tatal nostru da in copilaria mea il stiam bine.
http://www.fiiconstient.ro/blog/?p=470

Kato: Continuarea discuţiilor de pe blog, cu Cristi şi Edy, a avut loc pe forumul Conştienţilor :
http://www.fiiconstient.ro/index.php?%2Ftopic%2F488-osho-casatoriacopiiilibertatea%2F
http://www.fiiconstient.ro/topic/488-osho-casatoriacopiiilibertatea/?hl=%2Bosho+%2Bdragostea#entry6102
Un loc unde am adunat ce am împrăștiat: http://www.fiiconstient.ro/topic/509-kato/
Deşi am fost şi am rămas diferiţi în privinţa anumitor idei și principii de viaţă, mă bucură nespus faptul că ni le-am putut accepta şi respecta, reciproc, în mod conştient, liniştind fiecare în sine orice tendinţă nevrotică de a schimba pe celălalt, conform imaginii proprii, a viziunilor proprii. Dincolo de orice teorii, filozofii, credinţe, convingeri şi practici spirituale, am regăsit, unul în altul, ceva ce este veşnic şi indestructibil : iubirea. Şi am ajuns la această iubire, în mod uimitor de firesc şi natural, respectând, unul altuia, libertatea. Libertatea gândirii, şi libertatea de a exprima rezultatele acestei gândiri personale. Recunosc că mie mi-a fost puţin mai greu la început, căci reacţionasem negativ la unele idei de-ale lui Osho, iar Cris era însuşi exponentul şi susţinătorul acelor idei. A fost de ajuns, însă, acel schimb de idei, prin care parcă l-am pipăit pe Cristi, şi el pe mine, pentru pentru a ne convinge de realitatea faptului că ne-am întâlnit. Pentru mine, după cum am şi scris atunci, am simţit că ne- am reîntâlnit, că am relegat o relaţie de suflet...
Cuvintele nu pot cuprinde adecvat sentimentele omeneşti. Dar simt nevoia să reafirm, simplu şi la obiect : Te iubesc, Cris ! <3 


Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Linkul către site :  https://katonanico.wordpress.com/
Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');