Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

joi, martie 20, 2014

Egoul, Teama și Iubirea

Mă amuză mereu ideile oamenilor care construiesc personificări ale egoului în fel şi chip, mai ales cele în chipuri negative încărcate de elemente malefice, distructive. :)
De parcă egoul ar fi un spirit care îl posedă pe autorul care oferă astfel de... informaţii. 
De unde le... culege oare ? 
Sunt oameni care au fobii, teamă faţă de egoul din interiorul lor, care-şi face de cap de... unu singur. 
Obsesii, fobii, teamă, suspiciune... 
Oare cum i-o mai trage egoul azi ? 
Oare ce mai pune iarăşi la cale ? 
Trebuie să fie tare stresant să trăieşti cu astfel de gânduri, zi de zi. 
Compătimesc aceşti oameni care trăiesc cu frica de... ei înşişi în suflet, dar aleg să mă amuz, nu să îi plâng, deoarece optimismul meu nativ mă îndeamnă să cred că îşi vor învăţa lecţia, şi vor scăpa de teamă, într-un happy end fericit.
 Ei afirmă că pot observa din reacţiile altora manifestările egoului lor. 
Eu i-aş întreba cum arată în imaginaţia minţii lor acest ego, ce este prezentat de ei ca un fel de... Bau-Bau. 
Unde se ascunde, şi ce natură are el ? 
Este ceva diferit de spiritul lor încorporat în trup omenesc ? 
Are raţiune proprie, diferită de cea a spiritului ? 
Căci dacă are, după cred unii, asta ar conduce la concluzie că este o entitate spirituală ce are o individualitate proprie, o existenţă de sine stătătoare, ne făcând parte integrantă din spiritul întrupat. 
Concluzia : omul este posedat de o entitate spirituală denumită Ego. :)
Ei se cred, deci, posedați de o entitate care își face de cap în… capul lor. 
Ei simt așadar nevoia unei exorcizări spirituale...

"Poţi fi atras în discuții "capcană", spunea cineva, referitor la Ego-ul acesta deosebit de… atrăgător. 
Suspiciune, teamă, reticienţă,... asta emană din astfel idei...
Relax... :) 
Cine crede sau este convins că alţii îi întind tăt felu de... capcane, se stresează de unu singur. 
Chiar dacă ar putea fi aşa, un om conştient n-ar trebui să aibă nici o frică de capcanele existente în... discuţii. 
Nu-i aşa ? 
Iar cei care nu pot scăpa de frica Egoului, ar face bine să nu mai discute cu el. :)
Astfel de oameni temători, suspicionează pe cei care postează pe internet ideile lor personale, de faptul că au tot felul de motive ascunse, cum ar fi cel că vor să fie mai bine văzuţi. 
Dar... cine nu se implică cu nimic înspre binele comunităţii, nu va fi niciodată... bine văzut !
Mai ales dacă şi comentează la adresa celor care o fac...
Iubirea se recunoaşte simplu : prin observarea existenţei actului împărtăşirii cu toţi cei din jur a binelui, în diferite forme, aflate la îndemâna fiecăruia. 
Pe internet împărtăşim idei. 
Idei pozitive, care pot contribui în mod util la dezvoltarea şi evoluţia altor oameni. 
Idei care pot ajuta pe alţii să îşi găsească răspunsuri la întrebările lor, şi soluţii la problemele personale. 
Fiecare o face în stilul lui.
Cine nu iubeşte, nu împărtăşeşte nimic. 
Aceşti oameni sunt foarte uşor de recunoscut. 
Nu este nevoie de studii superioare să recunoşti cine împărtăşeşte şi cine nu...
"Un om împăcat cu el însuşi în tot ceea ce este, nu simte nevoia să-şi susţină părerile şi viziunile." afirma un... suspicios. 
După cum am explicat mai sus, dacă omul iubeşte, va împărtăşi în permanenţă, tuturor, fără să ţină seama de contrele care i se pun de cei ce ...nu iubesc şi nu împărtăşesc, ba chiar se opun împărtăşirii şi împărtăşitorilor, suspicionându-i din... teamă faţă de gândurile şi scopurile lor malefice ascunse şi necurate.

UNDE TEAMĂ ESTE, IUBIRE NU ESTE ! SUSPICIUNILE ÎNDREPTATE ASUPRA CELORLALŢI IZVORĂSC DIN TEAMĂ ŞI FRICĂ !
NU ÎMI ESTE FRICĂ DE NIMENI ŞI NIMIC ! Aceasta este atitudinea celui ce iubeşte ! 
Nu îmi este frică nici chiar de Dumnezeu ! 
De ce mi-ar fi frică de Dumnezeu, cât timp îl iubesc şi mă iubeşte ?
De oameni ? 
Dacă mi-ar frică de ei nu i-aş putea iubi ! 
Prefer să îi ...iubesc.
De discuţii cu capcane ? 
Le... iubesc. 
Puneţi câte capcane vreţi.  
Iubesc şi capcanele. 
De aceea nu îmi este frică de ele. :)
De nici unul dintre voi nu îmi este frică. 
În mod logic, ai înţeles şi de ce, nu-i aşa ? 
Dacă nu, recitește textul de mai sus...
Dumnezeu este de partea... mea. 
Şi eu sunt de partea Lui. 
Cine nu este de partea aceasta, a iubirii și a lui Dumnezeu, din cauza fricii, îl… compătimesc...
Pax Vobiscum ! +

CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato : http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html


Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Te invit cu bucurie să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/



Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');