Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

miercuri, august 13, 2014

Exercițiul motivațional Kato, Nr 1

EXERCIȚIUL MOTIVAȚIONAL Kato, Nr. 1


Totul este Spirit, Universul este Mental.
Deoarece totul are o natură subtilă mentală, eu sunt influențat mental, și eu pot influența totul cu mintea mea, cu gândirea mea, în mod subtil.
Dacă pot influența totul, înseamnă că îmi pot influența viața mea, sănătatea mea, prosperitatea mea, atitudinea mea, starea mea de spirit.
Nu ajunge să cunosc și să înțeleg aceste lucruri, pentru a iniția transformările pe care le doresc, deoarece transformările nu au loc de la sine, ci doar ca efect al inițierii lor de către gândirea mea, în mod conștient.
Așa cum o rugăciune rostită o singură dată nu are puterea de a iniția o transformare obiectivă în plan fizic, dar repetarea ei zilnică îi conferă putere crescută, tot așa repetarea zilnică a anumitor idei, sub forma INTENȚIEI DE A SCHIMBA CEVA, poate produce un rezultat concret, în timp.
Repetiția zilnică este cheia succesului ! 
Repetiția întărește puterea transformatoare în direcția pe care eu o doresc.
Dorințele mele trebuie repetate zilnic, chiar de mai multe ori în aceeași zi, pentru ca mintea mea să se concentreze cât mai des asupra acestor idei-forță care vor iniția transformarea vieții mele în sensul dorit.
Dacă nu am puterea de a repeta dorințele mele, zilnic, de mai multe ori, de unde poate veni puterea transformatoare a vieții mele, dacă mintea mea nu este capabilă de acest efort de voință ?
Puterea vine din voință și din minte ! 
Puterea transformatoare vine din emanarea minții mele a tiparelor transformărilor pe care le doresc în mod FERM, FĂRĂ ÎNDOIALĂ.
Puterea vine din imaginea pe care o întrețin în mintea mea, zilnic, cât mai des, referitoare la ceea ce vreau să obțin prin transformarea realității în sensul dorit de mine.
Când repet dorința mea, trebuie să am în minte imaginea a ceea ce îmi doresc, ca și cum am obținut deja. 
Ca și cum eu TRĂIESC ACUM momentul obținerii lucrului dorit, și îl manifest în realitate, continuu, repetat, până el se materializează.
Eu am obținut deja ceea ce vreau, acum, în prezent, prezentul continuu ACUM. 
L-am obținut în mintea mea, și mintea mea îl aduce în manifestare, materializându-l, așa cum Universul a fost manifestat prin cuvânt, intenție, dorință, voință.
Acesta este TIPARUL PE CARE EU TREBUIE SĂ ÎL ACTIVEZ, ACUM, ÎN PREZENT, CONTINUU, ÎNTĂRIND CONTINUU ENERGIA MENTALĂ CARE VA DUCE LA MANIFESTAREA LUI ÎN REALITATEA FIZICĂ, LA MATERIALIZARE.
Eu pot să activez mental orice vreau să se materializeze în viața mea.
Eu atrag acum ceea ce vreau să trăiesc.
Totul depinde doar de voința mea, de fermitatea mea, de abnegația mea, de consecvența mea.
Totul este o problemă de voință și de timp. 
Timpul este ACUM.
Eu am voință ! 
Eu am timp ! 
Eu am acum tot ce am nevoie.
Repet și întăresc, acum : Eu am voință ! 
Eu am timp ! 
Eu am acum tot ce am nevoie. 
Nevoile mele sunt împlinite acum.
Tot ce îmi rămâne de făcut, este să îmi întocmesc un plan scris al dorințelor mele, pe care să îl repet zilnic, să îl actualizez zilnic, ferm și hotărât.
Ideile care trebuie să apară în planul meu sunt SUGESTII MOTIVAȚIONALE, AFIRMAȚII MOTIVAȚIONALE, AUTOSUGESTII. 
Sunt idei-forță care au puterea de a materializa dorințe. 
Așa le voi privi și le voi concepe ca atare.
Acum mă voi folosi de sugestiile următoare. 
Voi crea imagini mentale legate de efectele menționate. 
Mi le Imaginez acum, prin imagini vizuale, ca și cum acum am deja ceea ce vreau. 
Activez mental tiparele de manifestare a ceea ce vreau să obțin. 
ACESTE TIPARE EXISTĂ ÎN MENTAL, ȘI TREBUIE DOAR SĂ FIE ACTIVATE ! 
LE ACTIVEZ ACUM :
Sunt relaxat. 
Respir relaxat. 
Inspir relaxat și expir relaxat.
Corpul meu este relaxat, pentru că respir relaxat.
Mintea mea este relaxată, pentru că respir relaxat, și pentru că corpul meu este relaxat.
Mă simt bine, mă simt perfect, pentru că respir relaxat, pentru că corpul meu este relaxat, și pentru că mintea mea este relaxată.
Sunt sănătos. 
Corpul meu este într-o stare perfectă.
Corpul meu este relaxat și se încarcă cu energie acum.
Mintea mea este relaxată, și se încarcă cu energie acum
Am energia necesară, acum, pentru a face tot ce vreau, și pentru a obține tot ce vreau.
Simt energia cum îmi străbate corpul și mintea. 
Simt cum mă încarc cu energie acum. 
Simt că sunt energic, și puternic. 
Simt că pot face și pot obține tot ce vreau, acum
Sunt prosper, acum. 
Atrag prosperitatea ca un magnet, acum. 
Atrag bogățiile lumii, acum, ca un magnet. 
Mintea mea atrage tot ce vreau, acum, ca un magnet puternic, irezistibil.
Mintea mea este irezistibilă. 
Nimic nu îi poate rezista. 
Tot ce îmi pun în minte se realizează, se materializează. 
Transformarea are loc acum.
Sunt prosper, acum. 
Văd imagini ale prosperității mele, acum. 
Mă văd prosper, împlinit, fericit.
Eu sunt prosper și fericit, acum. 
Eu sunt. 
Eu sunt prosperitate și fericire.
Eu trăiesc în prosperitate și fericire acum. 
Eu sunt un magnet care atrage prosperitate și fericire, acum.
Eu sunt în echilibru și armonie, acum. 
Eu sunt echilibrul și armonia, acum, căci trăiesc în echilibru și armonie acum. 
Eu sunt.
Eu sunt tot ce îmi doresc. 
Eu îmi împlinesc orice dorință. 
Eu sunt cel ce împlinesc.
Eu sunt. 
Eu sunt împlinirea. 
Eu sunt.
Eu sunt fericit. 
Eu iubesc, acum. 
Eu sunt iubire, pentru că trăiesc în iubire. 
Iubirea este în mine și eu sunt în starea de iubire.
Eu sunt cel ce împlinesc. 
Eu sunt împlinirea. 
Eu sunt împlinit, prin mine. 
Eu sunt...



1. Textul trebuie citit și ascultat CA ȘI CUM TU ÎNSUȚI L-AI SCRIS ȘI ROSTIT, de aceea este la persoana întâia singular întregul material.
TU ROSTEȘTI / REPEȚI ÎN MINTEA TA AFIRMAȚIILE, PENTRU TINE. 
Consideră vocea mea ca fiind O VOCE INTERIOARĂ A TA, NU CEVA EXTERIOR, STRĂIN ȚIE. 
Astfel vei putea accepta ușor afirmațiile și transformarea oferită de ele, ca venind din interior, nu din exterior.


2. Textul exercițiului trebuie ASCULTAT, CU OCHII ÎNCHIȘI.
Eu l-am postat ca material video deoarece Facebook și youtube nu permit încărcarea de fișiere audio (mp3 de de exemplu), ci doar video. 
După ce ai privit de câteva ori, să te saturi de el, nu îl mai privi în timp ce asculți exercițiul !
ȚINE OCHII ÎNCHIȘI, pentru a-ți putea imagina vizual ceea ce trebuie să construiești în mintea ta când efectuezi acest exercițiu de 10 minute. 
Când auzi sugestiile rostite la persoana întâia, ca și cum TU le-ai rosti, susține-le imaginativ cu imagini vizuale personale adecvate, adecvate ție, potrivite ție.
LASĂ-ȚI MINTEA SĂ ZBOARE, SĂ CREEZE, ÎN TIMPUL EXERCIȚIULUI, DAR READU-O CALM ÎNAPOI CÂND ZBOARĂ PREA DEPARTE FAȚĂ DE OBIECTUL ȘI OBIECTIVUL EXERCIȚIULUI MOTIVAȚIONAL.


3. Este primul exercițiu, dintr-o serie, puțin mai lung (10 minute) deoarece a trebuit să efectuez o conexiune logică, să introduc niște ancore cu care gândirea să se agațe și să se fixeze în cadrul ideatic al exercițiului.
Mintea trebuie să accepte logic faptul că există o logică a funcționării mecanismului afirmațiilor pozitive, motivaționale, intenționale
Exercițiile ulterioare mă gândesc să le încadrez undeva în 5-6 minute, dar... există o problemă importantă privind timpul prea scurt : practicantul nu apucă să intre în transă în 5 minute. 
De fapt, când apucă să intre exercițiul se termină. 
5-6 minute de afirmații sunt destul, ca să nu devină obositor, dar cred că un intro de RELAXARE PSIHICĂ ȘI FIZICĂ, cu proprietăți calmante și vindecătoare, ar fi de dorit în deschiderea fiecărui exercițiu. 
Deci, cu totul, tot undeva pe la 10 minute va avea fiecare exercițiu.
Prin experimentare și raportare la opiniile altora, analiza ideilor lor, voi dezvolta seria de exerciții mentale. 
Întotdeauna mi-a plăcut expresia "gimnastică mentală" :)


4. Focusează-ți mereu atenția pe INTENȚIE, pe ideea : EU VREAU ASTA, cu fermitate, și ASOCIAZĂ MEREU intenția ta, oricare ar fi ea, cu afirmațiile EU POT ASTA CĂCI AM PUTEREA NECESARĂ, ȘI EU AM ASTA ACUM, căci TREBUIE GÂNDITE ȘI REPETATE MEREU LA TIMPUL PFEZENT, TIMPUL ACUM !
Repetă fără jenă și sfială ACUM, de cât mai multe ori, introdu acest termen în vocabularul tău zilnic, expresiile uzuale de zi cu zi. 
Astfel te vei obișnui să gândești în ACUM, și să beneficiezi de miracolul transformărilor din magicul moment ACUM.


5. Textul de mai sus l-am pus în format audio, pentru a putea fi ascultat, de cine vrea, și cine poate, cine rezistă, cui îi place, zilnic, de 3 ori pe zi, înainte de masă, ca pe o pastilă (auto)motivațională, autosugestivă. :)
Atrag atenția încă o dată asupra faptului că PUTEREA ȘI FORȚA ACESTUI GEN DE EXERCIȚII STĂ ÎN REPETARE, ÎN REPETIȚIA LOR, DE CÂT MAI MULTE ORI ! ASTA ÎNSEAMNĂ ÎNTĂRIREA ȘI REÎNTĂRIREA EFECTULUI !
O SINGURĂ PASTILĂ, LUATĂ O SINGURĂ DATĂ, ARE UN EFECT, DAR ESTE SLAB. 
TRATAMENTUL EFICIENT PRESUPUNE LUAREA PASTILELOR ZILNIC, CEL PUȚIN UNA PE ZI, NU-I AȘA ? 
NU VEI OBȚINE NICI UN REZULTAT OBIECTIV, NICI O SCHIMBARE, NICI O TRANSFORMARE, DACĂ CITEȘTI ȘI ASCULȚI O SINGURĂ DATĂ AFIRMAȚIILE !
SUGESTIILE TREBUIESC ASCULTATE ZILNIC, DACĂ ÎȚI DOREȘTI CU ADEVĂRAT O SCHIMBARE. 
NU TE AMĂGI SINGUR. DACĂ NU REPEȚI ZILNIC, NU VEI OBȚINE NIMIC.
AICI ESTE VORBA DE EXERCIȚIU ȘI ANTRENAMENT, DE UN ANTRENAMENT MENTAL, SIMILAR ANTRENAMENTULUI EFECTUAT DE SPORTIVII DE PERFORMANȚĂ. 
PERFORMANȚE MARI VEI OBȚINE DOAR PRINTR-UN ANTRENAMENT ZILNIC, SUSȚINUT, FERM.
CONSIDERĂ-TE UN SPORTIV DE PERFORMANȚĂ, ANTRENEAZĂ-ȚI MINTEA, ȘI BUCURĂ-TE DE FIECARE PAS EVOLUTIV PE CARE ÎL VEI FACE SPRE ÎNAINTE, SPRE BENEFICIUL TĂU, PROSPERITATEA TA GENERALĂ.

Audiția este mai eficientă decât citirea textului, în mod normal (există și excepții - persoane cu anumite dizabilități de exemplu), deoarece în timpul audiției nu va mai trebui să depui nici un efort voluntar (ca în cazul cititului), iar vocea mea calmă te va purta progresiv într-o transă ușoară, în care subconștientul tău va prelua sugestiile mult mai ușor, fără simț critic.
Cu alte cuvinte, textul vorbit îți va manipula puțin gândirea, și ar trebui să fii conștient de la început de asta, și să nu efectuezi exercițiul, dacă nu vrei să fii influențat de nimeni și nimic în acest mod. 
Dacă efectuezi exercițiul, tu îți dai astfel acceptul și îți asumi întreaga responsabilitate, în mod conștient, asupra efectelor, de orice fel ar fi ele. 
Dacă nu înțelegi clar despre ce este vorba, sau dacă simți anumite efecte psihice neplăcute, vreun disconfort psihic, consultă un psiholog.
Persoanele care suferă de anumite tulburări psihice nu ar trebui să practice astfel de exerciții de imagistică mentală, dacă nu își pot controla eficient produsele imaginației proprii, decât sub supravegherea unui psihoterapeut.


6. Eu mă simt foarte bine după ce efectuez exercițiul, ca după o transă relaxantă ce îmi încarcă bateriile, dar la mine poate fi un efect de autohipnoză mai pronunțat, fiind vocea mea proprie.
DUPĂ CE TE VEI OBIȘNUI CU VOCEA, DEVENINDU-ȚI FOARTE FAMILIARĂ, ȘI EFECTELE SE VOR SIMȚI MAI INTENS, CĂCI LA ÎNCEPUT EXISTĂ O REZISTENȚĂ INEVITABILĂ, NATURALĂ, FAȚĂ DE AGENTUL SCHIMBĂRII, CÂT TIMP ESTE PERCEPUT EXTERIOR, STRĂIN, NECUNOSCUT, POTENȚIAL NESIGUR ȘI... PERICULOS. :)
După ce vocea îți va deveni foarte familiară, te vei simți ca... acasă, în siguranță, când vei efectua exerciții ghidate de vocea mea. 
Până atunci, repetă, și ai răbdare... :)


7. Există o mare diferență între exercițiile MOTIVAȚIONALE MOBILIZATOARE și cele MOTIVAȚIONALE DE IMPRIMARE A UNOR TIPARE DE GÂNDIRE, de programare și deprogramare.
Cele mobilizatoare trebuie să fie energice, să aibă un ritm mai rapid al vocii, o tonalitate a vocii mai ridicată, sunete mai înalte, succesiuni mai rapide, un volum mai ridicat, în genul predicatorilor care ajung să strige la mulțime, ca și cum ar vrea să o ridice în picioare, să le creeze o TENSIUNE.
MOBILIZATOR = Care antrenează ori poate antrena o colectivitate la o acțiune de interes general; antrenant, stimulator.
MOBIL = Cauză determinantă a unei acțiuni; impuls, imbold, scop, obiectiv.
MOTIVAȚIONAL = Care servește de motivație; cu motivație.
MOTÍV = Cauza, rațiunea, pricina unei acțiuni; imboldul care împinge la o acțiune sau care determină o acțiune; mobil. Fără motiv = nejustificat.
Amândouă metodele se bazează pe SUGESTII, ȘI PE AUTOSUGESTIE, căci sugestiile trebuie să se transforme în autosugestii pentru a putea fi asimilate. 
La fel cum orice hipnoză este o autohipnoză. 
Amândouă se bazează pe imprimarea unor sugestii, dar  metoda și scopul lor final este diferit.
Exrcițiile mobilizatoare trebuie să te MOBILIZEZE SPRE ACȚIUNE, să te antreneze într-o activitate, iar cele motivaționale de imprimare de tipare trebuie să ÎȚI IMPRIME ANUMITE TIPARE DE GÂNDIRE POZITIVE ÎN SUBCONȘTIENT.
Cele de întipărire profundă trebuie să îți creeze o transă mai profundă, de aceea vocea și eventualul fundal melodic trebuie să fie foarte calme, liniștite, relaxante, seducătoare. 
Ele TREBUIE SĂ SE BAZEZE PE TONALITĂȚI JOASE, COBORÂTE, PROFUNDE, de intensitate scăzută, pe sunete prelungi. 
Este similar procesului de INDUCȚIE HIPNOTICĂ, prin care un hipnotizator induce subiectul în transă, deoarece ÎN TRANSĂ PROFUNDĂ SUBIECTUL DEVINE FOARTE RECEPTIV LA SUGESTII, ȘI ÎI DISPARE REZISTENȚA, SIMȚUL CRITIC.
Trebuie înțeleasă esența metodelor, mecanismele, rolul și scopul lor.
Ce înseamnă fenomenul de rezistență, un exemplu : când aud pe cineva ridicând vocea, strigând la mine, mă tensionez rapid și devin irascibil, deoarece se activează tiparul din copilărie imprimat de părintele care striga la copil certându-l, apostrofându-l,... 
De aceea eu personal nu suport oratorii care ridică vocea la public. 
Îmi crește tensiunea și devin brusc irascibil, agitat, nervos,...

Cu timpul, pe măsură ce voi experimenta acest exercițiu zilnic, probabil că textul va suferi anumite transformări, voi crea și alte variante, deoarece nici o soluție nu este universal valabilă, aplicabilă tuturor. 
Eu sunt pentru diversitate, așa cum Natura însăși este. :)  
Când ai de unde alege, te simți bine, minunat, confortabil, nu-i așa ? :)


Posibil ca seria de exerciții să producă și unele reacții... adverse, reacții secundare, etc., în special celor blocați în cadrul anumitor convingeri foarte bine înrădăcinate, care NU ÎȘI DORESC NICI O SCHIMBARE, NICI O TRANSFORMARE, DEOARECE LE ESTE FRICĂ, DIN N MOTIVE PERSONALE, DE SCHIMBARE, DE TRANSFORMARE.
Este natural, normal, să existe și reacții negative la acest demers ce vizează transformarea interioară, nu-i așa?
Cea mai naturală reacție adversă este cea de RESPINGERE. 
Multe persoane vor respinge acest exercițiu, din start, unele chiar dinainte de a-l proba în mod practic. Aceste persoane au o PROBLEMĂ privind relaxarea, schimbarea, transformarea, adaptarea, de aceea exercițiul poate fi folosit, în principiu, și ca o metodă de testare.


 

Nu contează câte exerciții de acest fel există pe piață.
Nu contează că sunt, în ideea că nu ar mai trebui altele, că nu ar mai fi nevoie de altele.
Contează câți oameni EXECUTĂ ÎN MOD PRACTIC ASTFEL DE EXERCIȚII, ACUM, și să aibă de unde să ALEAGĂ exerciții cât mai potrivite lor!
Asta contează! 
dacă nu găsești un exercițiu potrivit ție, nu vei efectua nici unul în continuare, sau vei efectua ineficient și vei abandona inevitabil.
Concurența nu dăunează nimănui, este benefică. 
Ea asigură DIVERSITATEA, iar diversitatea reprezintă un factor de evoluție și progres.
Nu contează dacă ai mai efectuat în trecut vreun exercițiu de acest gen, și "n-a mers". 
A fost alt exercițiu, pe care ori nu l-ai înțeles, ori nu ți s-a potrivit ție, personalității și experienței tale. Încearcă alte și alte exerciții, până găsești unul perfect pentru tine, poate chiar un set de exerciții perfect pentru tine. 
Important este să te antrenezi continuu, chiar dacă mai schimbi metodele și exercițiile de antrenament! 
Doar așa vei obține performanță, prin antrenament, prin exersare zilnică.
Efectul de transă relexantă este asemănător celui de dinaintea somnului, de aceea exercițiul îți poate induce efectiv somnul, dacă ești obosit și nu te poți concentra pentru a-ți păstra luciditatea. 
Nici o problemă, căci sugestiile actionează și în somn. 
Deci poți folosi materialul chiar și pentru combaterea insomniei, căci insomnia se instalează pe fondul imposibilității de a te relaxa. 
Relaxarea este prima condiție necesară pentru a adormi, iar acest exercițiu este conceput pentru a-ți induce o stare plăcută de relaxare. 
Dacă vrei să adormi ascultând exercițiul, pune playerul pe "continuos play", repeat la nesfârșit, și îți asiguri astfel și un somn profund, relaxant, și impregnarea ideilor în subconștient în timpul somnului.
Studiile privind învățarea - asimilarea informațiilor în timpul perioadei de somn, sunt controversate, părerea mea fiind ca asimilarea nu se produce (la fel) în timpul tuturor fazelor somnului. 
Dar sloganul "repetiția este mama învățăturii" rămâne aplicabil și în acest caz, deoarece activarea unei părți determină activarea întregului, prin reactualizarea lui din memorie, ca amintire.


Nu folosi exercițiul în timp ce conduci un autovehicol sau când execuți activități care necesită atenție sporită, concentrare !
Somn ușor...  :)



Există programe care downloadează filmele youtube direct ca fișiere mp3: https://www.google.ro/search?q=youtube+mp3+downloader+hd&oq=youtube+mp3+downloader&aqs=chrome.1.69i57j0j5j0l3.15014j0j4&bmbp=0&client=chrome-mobile&sourceid=chrome-mobile&espv=2&ie=UTF-8
Poți descărca cu ele și filmulețele mele ca fișiere mp3, pe care să le asculți oriunde, pe orice player mp3, telefon, etc. 
Eu folosesc browserul google chrome, care are o extensie, un progrămel de acest gen. 
Este simplu și comod, stă tot timpul în bara de sus a browserului, și dau jos ca mp3 orice film, cu două trei clickuri.
Audiție plăcută !  :)


I : "Acum caut un program în care să pot suprapune vocea ta și o melodie. Ai vreo idee?

Kato : Da, Audacity
Îl folosesc pentru editare audio
Este foarte bun. 
Poți să reglezi volumul uneia dintre cele două sau mai multe piste, dând click pe pista (melodia) respectivă, apoi pe select all (toate) , toată melodia, din stânga sus, apoi mergi la Efecte, sus, mai în dreapta, și alegi Amplifică, de unde poți selecta cu un cursor să amplifici sau să dai volum mai mic pentru pista respectivă. 
Te poți juca și cu alte efecte. 
Poți tăia porțiuni din melodie sau din vocea mea. 
Te poți juca cum vrei.
La sfârșit dai click stânga sus (la Editează sau așa ceva) și alegi Exportă, alegi unde vrei să exporte fișierul mp3 rezultat, și gata. 
Poți alege să îl exporte și în alte formate, nu numai mp3. 
Poți să te înregistrezi pe tine și să prelucrezi înregistrarea cu diferite efecte.
https://www.google.ro/search?q=audacity&oq=audacity&aqs=chrome..69i57j0j5j0l3.5352j0j4&bmbp=0&client=chrome-mobile&sourceid=chrome-mobile&espv=2&ie=UTF-8
Distracție plăcută !
Aștept sugestii și critici constructive, fără reclamații, doar cu încurajări și felicitări. :)


Din playlistul meu youtube "Creaţii personale Kato"  katona nicolae  
(105 videoclipuri dec 2016)



Playlistul meu Youtube ”Legea Atracției Manifestarea


Distribuie articolul dacă ți-a plăcut, mulțumesc! 



-DONEAZĂ, dacă ți-a plăcut, susține ceea ce-ți place :) 


Donează prin PayPal, în contul reprezentat de acest mail: katonanico@gmail.com
Mulțumesc!

eJobs



APARATE pentru Relaxare, Protecție Energetică, Energizare, pentru starea ta de bine: LINK

Atlantis - Învață să stăpânești arta materializării dorințelor



-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

Evenimente generale Cluj Allevents.in:

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT AUDIO mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).

-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi mai noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către  CUPRINSUL  blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole ! http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html


SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...


 

software-deals.ro

  VigLink banner





Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');