Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

vineri, octombrie 10, 2014

Singura lege creativă din lume

"Se ridică întrebarea: Ce e Dumnezeu? Dumnezeu este conştienţa omului, conştiinţa lui [de a fi], EU SUNT-ul său. Piesa vieţii este una psihologică, în care aducem împrejurări întru fiinţă prin atitudinile noastre, mai degrabă decât prin faptele noastre. Piatra de temelie pe care se sprijină toate lucrurile este conceptul omului despre sine. El face ceea ce face şi are experienţele pe care le are deoarece conceptul său despre sine este cel care este, şi niciodată din altă cauză. De-ar fi avut un alt concept despre sine, ar acţiona diferit şi ar avea experienţe diferite.
Judecă tu, nu te judec eu. Fie trăieşti acum în trecutul mort, fie trăieşti ca femeia căreia i se oprise hemoragia. Ai putea să-mi răspunzi hotărât, dacă te-aş întreba, „Crezi acum că tu, fără ajutorul altora, trebuie numai să-ţi asumi că eşti ceea ce vrei să fii pentru a face adevărată acea asumpţie în lumea ta? Sau crezi că trebuie mai întâi să îndeplineşti anumite condiţii impuse ţie de către trecut, că trebuie să fii de un anume fel, un anume ceva”?
Nu sunt critic la adresa anumitor biserici ori grupuri, dar sunt unii oameni care cred că oricine e în afara bisericii sau grupului lor nu e încă mântuit. Eu m-am născut protestant. Vorbeşti cu un protestant, îţi va spune că e un singur fel de creştini, protestanţii. Vorbeşti cu un catolic, oh, nimic nu e creştin pe lume în afara catolicilor. Vorbeşti cu un evreu şi creştinii sunt dintr-odată păgâni iar evreii, cei aleşi. Vorbeşti cu un mahomedan, evreii şi creştinii sunt „necredincioşii”. Vorbeşti cu altul şi acela e cel perfect. Nu contează cu cine vorbeşti, dar acela e întotdeauna cel ales.
Dacă crezi că trebuie să fii unul dintre aceştia pentru a fi mântuit, eşti încă un om nebun ascunzându-se pe după aceste superstiţii şi aceste prejudecăţi ale trecutului, şi implori să nu fii curăţat.
Unii îmi vor spune, „Nu-mi cere să renunţ la credinţa mea în Iisus-omul, ori în Moise omul, ori în Petru, omul. Când îmi ceri să renunţ la credinţa mea în aceste personaje, pur şi simplu îmi ceri prea mult. Lasă-mi credinţele astea, fiindcă ele îmi aduc alinare. Pot să cred că ei au trăit pe pământ şi în acelaşi timp să urmez interpretările tale psihologice ale acestor istorisiri”.
Iar eu spun, „Ieşi din trecutul mort. Ieşi din cimitirul acela şi umblă cunoscând că tu şi Tatăl tău una sunteţi, iar Tatăl tău, Căruia oamenii îi spun Dumnezeu, este propria ta Conştienţă”.
Aceasta este singura lege creativă din lume."
Neville Goddard

Kato : Trecutul e mort. Trăiască prezentul viu ! :) Și noi, odată cu el, bucurându-ne și sărbătorind prezentul, deoarece viața este posibilă doar în prezent, aici, acum.
Bucură-te că ești viu. Acum. Aici. Sărbătorește. :)
Această viziune este optimistă și energizantă.
Dar... nu este și... adevărată. În realitate, realitatea ascunsă simțurilor corporale și înțelegerii omenești, TRECUTUL ESTE LA FEL DE VIU CA ȘI PREZENTUL
Isus și Moise sunt la fel de vii ca tine, omul a cărui rol îl joci acum, inconștient de regulile jocului. Dar... aceste lucruri nu au prea mare importanță, căci ele sunt ascunse, iar oamenii nu pot să le perceapă și nici să le înțeleagă. Ele sunt ascunse și neînțelese cu un anumit scop precis. Cine poate bănui sau intui acest scop ?
Bucură-te de viață. Momentan este singurul lucru de care te poți bucura, în mod conștient. Nu ar fi păcat să nu o faci, să nu te bucuri, să nu sărbătorești ? :)

 Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Linkul către site :  https://katonanico.wordpress.com/


Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');