Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

sâmbătă, noiembrie 07, 2015

Despre Călătoriile Iniţiatice în... trecut



Există la ora actuală diferite persoane şi grupări care efectuează ceea ce numesc "Călătorii Iniţiatice".
Unele dintre ele promoveză o reîntoarcere la origini, la volorile strămoşeşti, la credinţele strămoşeşti, ale celor din vechime.
Şi mă întreb, câteodată, ce înseamnă, în opinia lor, afirmaţii-îndemnuri de genul : "Să reaprindem în noi flacăra strămoşească, să redevenim ce-am fost odată ! "
Suntem invitaţi să efectuăm astfel de "călătorii iniţiatice ", suntem invitaţi să participăm, contra... cost, în general...
Personal, nu prea îmi doresc să... "redevin ce am fost odată", deoarece eu cred în... evoluţie spirituală, în transformare, şi, ca atare, nu-mi doresc să... regresez.
Afirmaţiile legate de "flacăra strămoşească", de asemenea, îmi sună a... naţionalism, a... separatism, şi, din perspectiva reîncorporării, a jocurilor de roluri multidimensionale, eu mă consider o fiinţă spirituală... universală, care a trecut prin experienţe anterioare în mai multe locuri terestre, în cadrul mai multor naţii, popoare, şi chiar prin experienţe... extraterestre, pe alte planete, alte lumi, etc.
Suntem fiinţe multidimensionale, în fond, nu-i aşa ?
Spiritul nostru nu este LEGAT şi ANCORAT de o... bucăţică de pământ, sau de un fragment de timp, de o naţie, de un popor.
În plus, să nu uităm faptul că ceea ce este acest popor acum reprezintă în fond un MIXT destul de larg şi complex, format prin INTERACŢIUNEA continuă cu alte... neamuri, alte popoare, alte credinţe, alte religii, alte gene, alte informaţii, alte tipare...

Principalele "noastre" religii actuale, sunt, toate, de... import, nu-i aşa, de pe... alte meleaguri, de la alte popoare...
Ce este "al nostru" ? 
Ce este "al tău" ? 
Ceea ce tu ai... ADOPTAT de la ALŢII, nu-i aşa ?
Ce nu ai adoptat de la alţii ?
Numeşte un lucru "al tău", care nu a fost adoptat de la alţii, care nu a fost "importat".
Spiritul fiecăruia este un... călător, un explorator în timp şi spaţiu...
Spiritul explorează toate condiţiile, situaţiile, conjuncturile, succesiv, pentru a asimila o experienţă holistică asupra vieţii.
Faptul că acum tu eşti un român nu înseamnă că spiritul tău a fost şi va fi veşnic ataşat de pământul acestei ţări şi de spiritele încorporate acum, aici, pe aceste meleaguri.
Meditează puţin la faptul că o mulţime de tineri români sunt plecaţi acum peste graniţele ţării, şi mulţi nu vor mai reveni aici.


În lumea terestră a existat şi există o CONTINUĂ MIGRAŢIE, nu-i aşa ?
Asta demonstrează faptul că ei nu sunt ataşaţi de acest pământ şi acest popor, că nu îi ţine nimic cu forţa aici, şi că spiritele lor sunt libere să exploreze şi alte tărâmuri, alte obiceiuri, alte credinţe, alte datini, etc.
Deci, ce am eu de-a face cu... flacăra strămoşească, cu redevenirea, cu naţionalismul, cu zeităţile străbunilor mei ?
Poate că alţii au, ceva, nu zic nu, dar mie îmi sună mai mult a... regresie decât a... progresie...
În plus, simt chiar un soi de.... manipulare, de tip negativ, la unii propovăduitori ai "sentimentului naţional", care, de fapt, se folosesc de... ignoranţa, mândria şi orgoliul oamenilor, în scopuri şi interese... personale.


Cu toţii ştim că strămoşii se închinau la diferite... zeităţi.
Iar a reactualiza această formă de... religie, prin închinarea la zeităţi, aşa-zis "autohtone", "protectoare", mie nu mi se pare un lucru... pozitiv.
A schimba zeii între ei este ca şi cum ai schimba în Guvern miniştri unii cu alţii...
Dar este şi asta o... experienţă, din care oamenii au ceva de învăţat, nu-i aşa ?
A cunoaşte trecutul este una, a reînvia trecutul, este... alta.
A cunoaşte istoria poporului român este un lucru util, dacă nu te laşi purtat pe valul orgoliului şi mândriei, care te duce către... separatism, dezbinare, conflicte cu alte popoare, naţiuni, culturi, religii, etc.

Din perspectiva spirituală, a cunoaşte ceea ce se poate numi "spiritele naturii", poate fi un lucru util, benefic. 
Dar a te închina la astfel de entităţi spirituale este un lucru cel puţin... discutabil, din perspectiva semnificaţiilor termenului "închinare". 
A interacţiona, a colabora, a fi în armonie cu Natura şi entităţile ei, nu cred că presupune nici o formă de închinare.
Consider că respectul pentru natură şi alte tipuri de entităţi spirituale este una, iar închinarea omului la ele este cu totul alta...

Nostalgicii rămân ancoraţi în... trecut...
De ce ?
Deoarece ei se adaptează mai greu... schimbării, transformării...
Iar dezvoltarea şi evoluţia se bazează tocmai pe... transformare.
O permanentă transformare...
Nimic nu se pierde, nimic nu se câştigă, totul se... transformă.
Nu-i aşa ? 


În scopul conştientizării potenţialului tău spiritual, şi al detaşării de dogmele limitatorii separatiste, te invit să urmăreşti aceste materiale video, care te pot lămuri asupra multidimensionalităţii fiinţei tale : 






Cărţi de William Buhlmanhttp://bit.ly/1ka5wyM ;
http://bit.ly/1ka5C9K
"Secretul sufletului" ,"Aventuri dincolo de limitele corpului fizic"
Fragment - invitaţie la lectură:
"Mă cuprinde un sentiment de mare bucurie pe măsură ce înţeleg necesitatea suferinţelor şi a nenorocirilor
 Fiecare provocare a reprezentat o ocazie minunată de a învăţa ceva, mi-a oferit cadrul necesar pentru a evolua.   
 Înţeleg înţelepciunea acestui fenomen în ansamblu. 
 Eu sunt în acelaşi timp şi maestrul şi discipolul; sunt regizorul, scenograful şi actorul propriei mele vieţi. 
 Am o mare revelaţie: singura modalitate de a afla şi de a înţelege un lucru cu siguranţă, este să îl experimentezi pe propria piele. 
 Orice mai puţin de atât este doar pură teorie şi speculaţie. 
Adevărul gol-goluţ devine evident: viaţa în planul fizic este o şcoală interactivă, un teren propice ; de antrenament pentru evoluţia sufletelor.
   Îmi privesc fascinat viaţa ce se desfăşoară în faţa ochilor mei. Nenumăraţi ani şi nenumărate experienţe au contribuit cu toate la ceea ce sunt eu astăzi. 

 Expansiunea în timp a fost neimportantă. Îmi dau seama că sunt nemuritor şi că timpul nu are nici o valoare. 
 Ca şi suflet, ca şi pură conştiinţă, nu am nevoie de nici un instrument artificial cum ar fi timpul, pentru a-i măsura durata. 
 Ca şi spirit divin, nu îmbătrânesc niciodată şi nici nu mă deteriorez; doar cresc în cunoaştere şi în experienţă. 
 Fiecare din explorările mele în planul fizic mi-au mărit cunoaşterea. 
Fiecare călătorie fizică mi-a mărit viziunea şi aprecierea asupra vieţii. 
Fiecare experienţă fizică mi-a oferit ocazia să mă dezvolt şi să evoluez, oportunitatea de a-mi exprima calităţile interioare, capacităţile de iubire, umilinţă, răbdare şi putere.
   Sunt profund împăcat de simplitatea acestor lucruri. Toate au un sens: experienţa dă naştere înţelepciunii. Timpul este irelevant. 

Adânc în interiorul nostru, noi înregistrăm cu fidelitate toate experienţele. 
Fiecare eveniment, fiecare moment, toate acestea sunt înregistrate în subconştientul nostru.

   Pe măsură ce privesc filmul vieţii mele, îmi dau seama că evenimentele din planul fizic au fost doar o mică parte a întregului. 

 Eu am trăit în nenumărate lumi şi am luat nenumărate forme.
   Mă cuprinde un sentiment de compasiune în momentul când îmi dau seama care este scopul de fapt. 

Întregul univers, fizic şi subtil, este o şcoală de antrenament pentru evoluţia sufletelor. 
 Văd cu o mare claritate şcoli în interiorul altor şcoli, dimensiuni în interiorul altor dimensiuni, toate servind la crearea unui univers propice pentru învăţare interactivă. 
Fiecare nivel energetic al universului serveşte unui scop bine definit. 
 Fiecare din acestea oferă anumite provocări şi oportunităţi specifice pentru creştere şi evoluţie.
   Scopul şi menirea îmi devin foarte clare: sunt martorul evoluţiei conştiinţei mele, al evoluţiei fiinţei mele de-a lungul timpului. 

 Conştiinţa mi se umple de iubire şi recunoştinţă. 
 Pentru prima dată în viaţa mea, totul are un sens foarte clar.
   În acel moment mă întorc în corpul fizic, plin de un sentiment cald de iubire şi de cunoaştere ce îmi radiază din toate celulele corpului. 

 Pentru prima dată, înţeleg care este menirea mea şi cauza pentru care eu exist.
   De fiecare dată când m-am mai dedublat am continuat să examinez formele subtile pe care le-am întâlnit. 

La început, acestea îmi apăreau ca nişte imagini holografice cu conţinut. 
La o analiză mai atentă, am descoperit că acestea erau la fel de reale şi de solide precum materia fizică. 
Aceste obiecte din plan subtil păreau să fie formate dintr-o matrice de energie rafinată în loc de energie moleculară.
   Timp de mulţi ani, nu am înţeles în totalitate implicaţiile, însă pe măsură ce mi-am continuat experienţele, mi-am dat seama că viaţa însăşi, fizică sau subtilă este interconectată.
 

 În plus, am descoperit că fiecare obiect din planul fizic din jurul nostru există în mai multe planuri vibraţionale simultan. 
 De asemenea, tot ce există în jurul nostru există în acelaşi timp şi într-un univers subtil paralel. 
 Chiar dacă ochii noştri sunt capabili să vadă doar rezultatul molecular grosier al energiei, materia fiinţează mai departe într-un continuum de energie subtilă dincolo de vederea noastră fizică. 
 Fiecare formă există în mod independent de planul fizic însă este intreconectată de acesta prin intermediul frecvenţei sale interne de vibraţie, aşa cum particulele de lumină şi valurile de lumină sunt intreconectate şi există precum o singură unitate de energie.
   Materia există ca un continuum de energie ce se expansionează mult dincolo de limitele crude ale vederii noastre fizice.



Cine dorește să susțină activitatea mea, poate contribui cu o Donație în PayPal, contul reprezentat de acest mail: katonanico@gmail.com
Link https://www.paypal.me/KatonaNicolae

eJobs

nanoxyn.ro

APARATE pentru Relaxare, Protecție Eenergetică, Energizare, pentru starea ta de bine
Vezi și cărțile, sunt interesante:  http://www.aimgroup.ro/116.html
Mind Synergy - Stimulare cerebrală pentru relaxare profundă

-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

Evenimente generale Cluj Allevents.in:

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-DONEAZĂ, cât vrei, când poţi, pentru a sprijini blogul şi activitatea educativă :

-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial"  
http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole !  http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...


  


software-deals.ro

  VigLink banner

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');